23. den: Venlo-Elst

Dnes jsme pro velký úspěch dvakrát využili přívoz a v obou případech jsme na něm byli úplně sami, tedy kromě kapitána.
Pomalu začínáme přehodnocovat výběr naší top cyklistické země. Dosud jsme měli za to, že nejlépe se jezdí na kole v Dánsku, nicméně v Nizozemí je mnohem hustší síť cyklostezek a mají perfektní značení pomocí čísel. 
Když pochopíte, že každé křížení významných cyklotras má číslo, které je i v mapách, tak potom stačí postupně sledovat ukazatele na tyto křižovatky a projíždět bez bloudění jak městem, tak i mimo civilizaci. 
Navíc je zde na každém kroku vidět, který způsob transportu je privilegovaný. Malá silnička je klidně štěrková, ale vedle jdoucí cyklostezka malého významu je pořád asfaltová a pokud je štěrková, tak tam auta svoji cestu nemají vůbec.
Pomalu se nám začínají objevovat také větrné mlýny, i když stále ještě nejsme v oblasti jejich hlavního výskytu. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kam že to vlastně pojedeme?

14. den: Dahn-Habkirchen

20. den: Montenau-Cáchy